خنده دوای هر دردی


ღ☂ღlove2loveღ☂ღ

*اینجا همه چی درهمه*

 

ﺭﻭ ﺻﻨﺪﻟﯽﻋﻘﺐ ﺗﺎﮐﺴﯽ ﻭﺳﻂ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺑﻮﺩﻡ ﻭ ﻫﻮﺍ ﻫﻢ ﺧﯿﻠﯽ

 

ﮔﺮﻡ ﺑﻮﺩ. ﯾﻪ دختره ﮐﻨﺎﺭﻡ نشسته ﺑﻮﺩ. ﺑﺶ ﮔﻔﺘﻢ ﺑﺒﺨﺸﯿﺪ ﻣﯿﺸﻪ ﺑﮑﺸﯿﺪ ﭘﺎﯾﯿﻦ؟

 

ﺍﻭﻧﻢ ﮔﻔﺖﻣﯿﺨﻮﺍﯼ ﺑﺨﻮﺭﯼ؟

 

ﮔﻔﺘﻢ ﺧﺎﻧﻮﻡﻣﻨﻈﻮﺭﻡ ﺷﯿﺸﻪ ﭘﻨﺠﺮﻩ ﺑﻮﺩ |:

 

ﺍﻭﻧﻢ ﮔﻔﺖﺑﯿﺸﻌﻮﺭ ﻣﻨﻢ ﻣﻨﻈﻮﺭﻡ ﺑﺎﺩ ﺑﻮﺩ

=)))))))))))
 
یه دفعه سر کلاس تنظیم بودم : یه آقای سن بالا که معلوم بود کارمنده ردیف دوم داشت چرت میزد، از قضا دوستی داشتیم خیلی شوخ که کنار این آقا نشسته بود . وسطای کلاس بود که استاد برگشت به 
دوستمون گفت بغلیتو بیدار کن، دوست ما هم سریع گفت، نه تورو خدا استاد گناه داره
بذارید بخوابه من خودم قول میدم خانوادشو تنظیم کنم .
انفجار کلاس :))
=)))))))))))
 
دخترِه عکس از پاش گذاشته

فقط ناخن هاش معلومه

کامنت پسر‌ها :

1- از ناخن‌هات معلومه خیلی‌ آدم آروم و مهـربونی هستی

2- ناخن‌هات تو حــــــــــــــلقومم

3- خیلی‌ قشنگ
بود با اجازه شرش می‌کنم

4- فـــــــــــــدات شم پاهات یه چیزی میخواد به آدم بگه

5- چه عاشـــــــــــــقانه :) )))))

نظرات شما عزیزان:

behzad
ساعت21:59---21 فروردين 1393
هههههههههه
پاسخ:مسی ک اومدی


عشق2طرفه
ساعت17:39---21 فروردين 1393
خخخخخخخخخخ مثل همیشه عالی



دستت طلا ناناز
پاسخ:عزیزمی داداش جون


نازنین
ساعت18:51---20 فروردين 1393
خخخخخخخخخخ...عالی بود لایککککک...
پاسخ:mc golam


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ دو شنبه 18 فروردين 1393برچسب:اس ام اس خنده دار-اس ام اس باحال-اس ام اس زیبا, 15:7 NaNaZ| |



طراح :‌صـ♥ـدفــ